wtorek, 28 października 2014

Bez kości nie ma radości


Witam w Toksycznym Królestwie Grace Blake

Jestem tu po to, aby spełnić swoje marzenie. Sekretne marzenie o byciu lepszą sobą, tą idealną Grace.
Tą która się dobrze uczy, tą która już nie jest podobna do kreatury z najgorszych snów. Chcę się z wami dzielić swoimi osiągnięciami jak i porażkami, bo hej jestem człowiekiem, wszyscy popełniamy błędy, chociaż mam nadzieję że nie popełnię ich za dużo. 
Nie będę ukrywać chcę być niezdrowo chuda. Wiem, że taka będę idealna dla siebie, nie chodzi mi tutaj o tłumy chłopaków, tylko o mnie! 
Więcej będzie można się o mnie dowiedzieć w zakładce "Grace Blake od A do Z", która mam nadzieję powstanie już w tym tygodniu. Pojawią się także jeszcze inne strony. Przejdę do najważniejszego.


waga obecna: 67 kg
wzrost: 170 cm
wiek: 17

Jutro oficjancie zaczynam zmiany w swoim życiu. Zaczynam spełniać marzenia, bo kiedy mam to zrobić? Mam nadzieję że przed osiemdziesiątką zdążę! Od jutra zaczynam, w pierwszym tygodniu limit - 1000 kcal. Z każdym kolejnym o 100 mniej. Mam nadzieję, że tym razem kanapka z pasztetem nie przeszkodzi mi w samorealizacji. 

Ściskam.
G.B.


+ Na dobry sen 

PS: Nie chce być kolejną która zniknie po tygodniu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy